We zijn weer gestart met de naverrekening
Heeft u klanten met een Aegon Gezond Werkplan? Dan is het tijd om de definitieve werknemers- en verzuimgegevens aan te leveren.
We vragen uw klanten hun werknemers- en verzuimgegevens te controleren
Uw klanten met een Aegon Gezond Werkplan hebben over het jaar 2018 premie betaald. En misschien ook een uitkering ontvangen. Die bedragen zijn berekend op basis van voorlopige gegevens. Nu het jaar voorbij is, stellen we de definitieve premie en uitkering vast. Dat noemen we naverrekenen. We hebben hiervoor de werknemers- en verzuimgegevens over 2018 nodig. Daarom vragen we uw klanten deze gegevens te controleren en waar nodig aan te vullen. Dit gebeurt via de knop ‘Naverrekenen’ in het werkgeversportaal. Wilt u uw klanten vragen dit zo snel mogelijk te doen?
We kunnen achteraf een controle uitvoeren
Het is mogelijk dat we de gegevens van uw klant selecteren voor een controle. Uw klant krijgt in dat geval bericht van ons. Daarin vragen we hem de verzamelloonstaat over het jaar 2018 naar ons toe te sturen.
Meer weten?
Heeft u vragen over de naverrekening? Neem gerust contact op met uw accountmanager.