Goed op de hoogte met Aegon Beheerd Beleggen
Met Aegon Beheerd Beleggen hebben klanten zelf geen omkijken naar hun geld. Onze experts doen namelijk het werk voor de klant. Zij volgen dagelijks de financiële markten en passen de beleggingen aan als dat nodig is. Zo heeft de klant niet het gedoe van beleggen, maar wél het resultaat. Uiteraard houden wij de klant regelmatig op de hoogte. Dat doen wij op drie manieren.
1. Klanten ontvangen elk kwartaal een rapportage
Welk rendement heeft de klant het afgelopen kwartaal behaald? En wat zijn de kosten? Met de kwartaalrapportage geven we het antwoord op deze vragen. In de kwartaalrapportage ziet de klant onder andere:
- De waardeontwikkeling van de beleggingsrekening
- Het rendement van de portefeuille
- De kosten die wij in rekening brachten
- Een vergelijking met een benchmark
- Een terugblik op de belangrijkste ontwikkelingen op de financiële markten
2. Klanten krijgen automatisch bericht bij een waardedaling met 10%
Is de waarde van de beleggingsportefeuille sinds het begin van het kwartaal met 10% of meer gedaald? Dan ontvangt de klant automatisch een e-mail van ons. En ook daarna, bij veelvouden van 10%. We informeren klanten proactief over de waardeontwikkeling van de beleggingsportefeuille. In de e-mail leggen we uit dat koersschommelingen bij beleggen horen en n hoe wij proberen koersschommelingen zoveel mogelijk te beperken.
3. 24/7 online inzicht via Mijn Aegon
In Mijn Aegon en in de Mijn Aegon-app heeft de klant dagelijks inzicht in zijn beleggingsrekening. De klant ziet onder meer de actuele waarde van de beleggingsportefeuille, het rendement, het aantal participaties in de fondsen en een overzicht van alle transacties.
Meer informatie
Wilt u meer weten over Aegon Beheerd Beleggen? Kijk dan op de pagina ‘Aegon Beheerd Beleggen’.