Schademelding telefoon, tablet en laptop nu digitaal

Bij melding van schades op de inboedelverzekering kunt u voor telefoon, tablet of laptop de gehele aanvraag voortaan digitaal afhandelen. Het telefonisch melden van een schade is daarmee overbodig. De wijziging van schademelding geldt overigens alleen voor klanten met een allrisk-dekking.

Voordelen voor de klant bij Aegon Schade Service

Aegon Schade Service neemt de schade na melding in behandeling. Het afhandelen van de schade op deze manier biedt de volgende voordelen:

  • Bij vallen of (om)stoten geldt een eigen risico van € 250,-. Verloopt het herstel van de schade via Aegon Schade Service, dan vervalt dit eigen risico;
  • De reparateur neemt binnen één dag contact op met de klant;
  • Afhankelijk van het toestel en de snelheid van de verzending duurt de reparatie maximaal 5 werkdagen;
  • Het reparatiebedrijf laat per mail weten hoe de klant de reparatie online kan volgen;
  • De klant hoeft het reparatiebedrijf niet te betalen, dat doet Aegon rechtstreeks.

 

Test digitale schademelding naar tevredenheid verlopen

De afgelopen tijd zijn de digitale aanmelding met verschillende adviseurs getest. De reacties op de mogelijkheid tot digitale schademelding waren hierbij zeer positief. Voor ons alle reden de digitale aanmelding nu door te voeren voor alle adviseurs. Met deze stap is het bellen voor schademelding vanaf nu overbodig.

Neemt u voor vragen contact met ons op

Heeft u nog vragen over de digitale aanmelding? Neemt u dan contact op met uw accountmanager.