Het melden van een schade aan telefoon, tablet of laptop kan nu ook digitaal

Regelmatig ontvangen wij feedback van adviseurs op onze dienstverlening. Daar luisteren wij naar en wij gebruiken die om onze dienstverlening aan u te verbeteren. Graag informeren wij u periodiek over deze verbeteringen en wat die voor u betekenen. De volgende verbetering is voor u als adviseur beschikbaar:

Het melden van een schade aan telefoon, tablet of laptop kan nu ook digitaal

Wij hebben een verandering doorgevoerd in het melden van een schade aan telefoon, tablet of laptop van uw klanten. Als u kiest voor het melden van een nieuwe schade melden op een inboedelverzekering wordt de vraag gesteld of de schade betrekking heeft op een telefoon, tablet of laptop. Vervolgens kunt u de dan volgende vragen beantwoorden en kunt u de schademelding digitaal bij ons indienen. Overigens geldt dat alleen klanten met een allrisk dekking verzekerd zijn voor ‘vallen of (om)stoten’.

Na melding van de schade wordt deze gerepareerd via de Aegon Schade Service. Dit biedt de klant de volgende voordelen:

  • Bij vallen of (om)stoten geldt een eigen risico van € 250,-. Indien de schade hersteld wordt via Aegon Schade Service vervalt dit eigen risico.
  • De reparateur neemt binnen één dag contact op met de klant.
  • Afhankelijk van het toestel en de snelheid van de verzending duurt de reparatie maximaal 5 werkdagen.
  • Het reparatiebedrijf laat de klant per mail weten hoe de reparatie online gevolgd kan worden.
  • De klant hoeft het reparatiebedrijf niet te betalen, dat doet Aegon rechtstreeks.

Wij hebben dit de afgelopen weken met diverse adviseurs naar tevredenheid getest en gaan dit nu voor alle adviseurs doorvoeren. Bellen voor het melden van deze schades hoeft dus niet meer!

Heeft u vragen of nieuwe feedback?

Neemt u dan contact op met uw accountmanager. We ontvangen graag nieuwe feedback die de samenwerking tussen adviseur en Aegon versterkt. Het is ook mogelijk via uw accountmanager aan te sluiten bij onze klankbordgroep digitalisering.