Nieuw voor intermediairs: live chatten met Service Desk Schade

Heeft u een vraag over de aanvraag, mutatie of het melden van een schade? Dan geven wij u graag zo snel mogelijk antwoord. Hetzelfde geldt voor al uw vragen over het intermediair portaal. Daarom introduceert Aegon Live Chat op het Aegon Intermediair Portaal.

Daarmee krijgt elke adviseur die is ingelogd op AIP de mogelijkheid om te chatten met één van onze collega’s van de Service Desk Schade. Dat werkt snel en betrouwbaar. Kortom, met Live Chat zet Aegon Schade weer een mooie stap in de richting van optimale digitalisering!

 

De voordelen op een rij:

– Chatten gaat sneller dan bellen (altijd reactie binnen 1 minuut)

– U chat uitsluitend met ervaren acceptanten

– U kunt de chat bewaren zodat u achteraf exact weet wat er is afgesproken

– Score van adviseurs die de hypotheken chat gebruiken is een 9,4

 

Start uw eerste Live Chat en click op de oranje tab

Bent u ingelogd op het Aegon Intermediair Portaal, dan ziet u rechts in uw scherm een oranje tabje. Hiermee krijgt u toegang tot Live Chat. Wilt u gebruik maken van Live Chat van Aegon dan kunt u terecht van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:30.