Ondersteuning bij re-integratie door AOV-klanten hoog gewaardeerd
AOV-klanten zijn zeer tevreden over de ondersteuning die Aegon biedt bij re-integratie. Vooral de aanpak door onze casemanagers wordt goed gewaardeerd.
Begrip en nakomen afspraken het belangrijkst
Klanten die arbeidsongeschikt zijn vinden 2 zaken het belangrijkst in het re-integratieproces:
1. Begrip voor hun situatie (84%)
2. Het nakomen van afspraken (door de casemanager) (49%)
Deze aspecten scoren in het klantonderzoek hoog met respectievelijk een 8,1 en een 7,9. Gemiddeld krijgt onze ondersteuning bij re-integratie een 7,6 van onze klanten.
Casemanager wordt zeer gewaardeerd
Opvallend is de goede waardering voor de casemanagers van Aegon. Arbeidsongeschikte klanten zijn zeer tevreden over de casemanager die hen begeleidt. Klanten vinden onder meer dat de casemanager goed luistert, afspraken nakomt, de klant goed op de hoogte houdt en snel reageert. Daar zijn we trots op.
Aegon AOV maakt ook werk van preventie
Voor een ondernemers is het belangrijk dat ze goed in hun vel zitten. Maar met iedereen gaat het wel eens wat minder. Voelt uw klant zich niet fit? Of dreigt hij of zij uit te vallen? Laat het ons weten via het hiervoor bestemde formulier op onze website. Dan gaan we er samen met de klant alles aan doen om zijn of haar situatie te verbeteren. Meer informatie over preventie en het aanmeldformulier vindt u op onze website.
Meer weten over re-integratie of preventie?
Neem dan contact op met onze afdeling casemanagement: maaike.hazenkamp@aegon.nl of corina.moes@aegon.nl. U kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met uw accountmanager.