Schade digitaliseert in rap tempo!
We hebben de afgelopen tijd heel wat verbeteringen doorgevoerd in onze digitale schadedienstverlening. En daar zijn we trots op! We willen al deze vernieuwingen dan ook graag met u delen. Hieronder vindt u alle verbeteringen op een rij.
SMS inlogcodes aangepast
Sinds maart heeft u minder sms-codes nodig om toegang te krijgen tot AIP, zonder dat dit ten koste gaat van de veiligheid.
Sla veelgebruikte URL’s op als favoriet
Ook is het sinds maart mogelijk om links naar aanvraagstraten op te slaan als favoriet. Dit wordt dan een snelkoppeling op de startpagina van AIP. Zo kunt u binnen AIP eenvoudiger navigeren naar veelgebruikte pagina’s.
Zoeken naar documenten
Het zoeken binnen AIP is makkelijker en nauwkeuriger geworden. U kunt nu via de zoekbalk zoeken naar documenten.
Online formulieren bestellen
Het is sinds juli weer mogelijk om bij Aegon verschillende formulieren te bestellen, zoals het Europees Schadeformulier en de Groene kaart. Het formulier is te vinden op de service- en contactpagina, onder het kopje Algemeen.
Premie berekenen zonder persoonsgegevens
Met de nieuwe, verkorte aanvraagstraat kunt u versneld een premie berekenen, zonder dat u daarvoor persoonsgegevens nodig heeft.
U kunt zelf klantgegevens aanpassen in QIS
Het is nu mogelijk om zelf persoonsgegevens van uw klanten aan te passen. U kunt dit gemakkelijk zelf regelen in QIS. U hoeft dus geen contact meer op te nemen met ons.
Inloggen/uitloggen
Onze inlogschermen hebben een nieuw uiterlijk gekregen. Ook is voldaan aan de wens dat je minder snel wordt uitgelogd tijdens een sessie.
Handleiding rechten 'klantbeeld'
Download nu ook de handleiding voor het wijzigen van de gebruikersrechten van het Aegon Intermediair Portal