Sneller en gemakkelijker: uw digitale wensen staan voorop!

Het is de ambitie onze digitale diensten volledig op orde te krijgen. Hoe we dat doen? Vooral in samenwerking met u. Zo luisteren we graag naar u in. Met deze waardevolle informatie kunnen we onze dienstverlening optimaal afstemmen op uw wensen.

Voortdurend verbeteren: geef uw feedback met één druk op de knop

Wij willen uiteraard graag onze dienstverlening voortdurend voor u verbeteren. Vaak betreft dit kleine aanpassingen, zoals bijvoorbeeld een scherpere tekst of het oplossen van kleine bugs. Ook is de service- en contactpagina toegankelijker gemaakt en is de informatie sneller te vinden. Deze verbeteringen maken het makkelijker dan ooit uw feedback te geven. Op AIP kunt u met een druk op de (feedback)knop laten weten wat u van onze digitale diensten vindt.

Onze ambitie: beter en makkelijker dan de rest

U weet het; wij leggen de lat graag hoog. Wij willen voor u de beste en makkelijkste verzekeraar zijn. Zodat de samenwerking met ons zo soepel mogelijk verloopt. Deze uitdaging gaan we graag met u aan. Dankzij uw mening en het geven van feedback kunnen wij onze dienstverlening optimaliseren.

Geef uw feedback in een panelgesprek

Wij zijn benieuwd naar uw mening! Daarom organiseren wij panelgesprekken. Soms is dat in de vorm van een ronde tafel sessie of we vragen u om feedback op vernieuwingen en aanpassingen op het AIP voordat wij ze live zetten. Wilt u uw mening geven en meedenken over onze dienstverlening? Stuur dan een e-mail naar Chita Bos.