Pilot 'schaderegelingsbevoegdheid' is groot succes

Bij Aegon doen we ons uiterste best om de slimste en efficiëntste schadeverzekeraar van Nederland te worden. Zo zijn wij in 2016 een pilot gestart waarbij een aantal adviseurs een schaderegelingsbevoegdheid kregen. Daarmee kunnen zij schades tot een vastgesteld bedrag, volledig zelfstandig en digitaal afhandelen.

 

Digitaal schade melden is meerwaarde voor het kantoor

In de afgelopen twee jaar is het proces van digitale schademelding aanzienlijk verbeterd. Er zijn ruim 60 kantoren die de  schaderegelingsbevoegdheid gebruiken. Uit een enquête is gebleken dat 89% van deze kantoren schaderegelingsbevoegdheid als een meerwaarde voor het kantoor ziet.

 

De 1000ste digitale schademelding is binnen.

Vorige maand (oktober 2018) heeft Schade Particulier de 1000ste digitaal ingediende schade ontvangen van één van de kantoren die meedoet aan de pilot ‘schaderegelingsbevoegdheid’. En dat was reden voor een feestje. Assurantiekantoor Bas Wolf was het kantoor dat de 1000ste schade meldde en werd op taart getrakteerd door accountmanager Carla Goossens en productmanager Willeke van der Hoff. 

 

Blij met bezoek

Antoinette Nieuwenhuis-van Kesteren, medewerkster van Bas Wolf Assurantiën, liet weten blij te zijn met de schaderegelingsbevoegdheid en minstens zo blij met het spontane bezoek en de taart.