Werken aan preventie met de Aegon AOV
Ondernemers moeten goed in hun vel zitten om topprestaties te leveren. Maar gaat het met uw klant toch minder? Zorg er dan voor dat uw klant ons dat laat weten.
We denken graag mee
Voelt uw klant zich niet fit? Of dreigt hij of zij zelfs uit te vallen? Laat uw klant dan contact met ons opnemen via het aanmeldformulier. Dan doen we er samen met uw klant alles aan om de situatie te verbeteren. Hoe we dat doen? Door mee te denken én door om te denken: met een andere blik naar de situatie te kijken. Zo komen we tot maatwerkoplossingen. Want vaak zijn er veel meer mogelijkheden dan mensen denken.
Aanmelden in een handomdraai
Uw klant kan zich heel eenvoudig aanmelden voor ondersteuning. Het invullen van het polisnummer en geboortedatum is voldoende. Verder kan uw klant zijn voorkeur aangeven voor een belafspraak. Wij bellen vervolgens terug en het traject is in gang gezet.
Meer informatie
Op onze website ziet u alle informatie over het voorkomen van arbeidsongeschiktheid voor u en uw klant op een rijtje. Ook kunt u altijd terecht bij uw accountmanager.