U kunt ons nu ook bereiken via chat!

U bent van ons gewend dat wij uw vragen beantwoorden via telefoon. Daar komt nu een kanaal bij: voor korte hypotheekgerelateerde vragen kunt  u vanaf nu ook met ons chatten!

 

Via de chat ontvangt u snel en concreet antwoord

Wij chatten al jaren rechtstreeks met onze klanten. Zij geven aan dit een fijne manier van communiceren te vinden. Vanzelfsprekend dus dat wij deze service willen uitbreiden. Ook adviseurs hebben immers baat bij snelle, concrete service. In de afgelopen tijd hebben wij daarom hard gewerkt aan onze nieuwe chat voor adviseurs.

 

Stuur ons een bericht via de pop-up op het Aegon Intermediair Portal

U kunt de chat vinden op ons Aegon Intermediair Portal. De pop-up verschijnt in beeld als u een hypothekenpagina bezoekt. Typ hier uw vraag en onze experts op de Servicedesk Hypotheken helpen u via de chat. In eerste instantie kunt u ons chatten om antwoord te krijgen op korte hypotheekgerelateerde vragen. In de toekomst is dit ook mogelijk voor andere onderwerpen.

 

U kunt met ons chatten tijdens de gebruikelijke openingstijden

De openingstijden van de chat zijn gelijk aan wat u al van ons gewend bent. U kunt met ons chatten op werkdagen van 8:30 tot 17:30. Uiteraard kunt u ons ook nog gewoon bereiken via telefoon.