Aegon start videocampagne over verzuim
Kleine bedrijven doen nog weinig aan verzuim. En dat terwijl de risico’s enorm zijn. Daarom start Aegon vandaag met een bewustwordingscampagne.
Verzuim is een blinde vlek bij kleine bedrijven en ondernemers
Verzuimbeperking. Het is misschien geen onderwerp voor bij de barbecue. Maar belangrijk is het wel. Uit onderzoek blijkt namelijk keer op keer dat ondernemers en kleine werkgevers zich onvoldoende bewust zijn van de risico’s en de financiële impact van verzuim. En wie zich niet bewust is van die risico’s zal ook geen maatregelen nemen. Daarom start Aegon onder de titel ‘Een gezond bedrijf’ een speciale bewustwordingscampagne rondom het thema verzuim.
In 10 korte video’s geven we antwoord op de belangrijkste verzuimvragen
Video speelt een centrale rol in deze campagne. In een serie van 10 aansprekende video’s beantwoorden we praktische vragen over verzuim. Wat moet ik doen als een werknemer ziek wordt? Wat zijn de kosten van een zieke werknemer? En hoe kan iemand het beste re-integreren? Maar ook onderwerpen als het voeren van een frequentverzuimgesprek en het opstellen van een verzuimreglement komen aan bod. In de video’s vertellen werkgevers en ondernemers over hun ervaringen. En casemanagers van Aegon geven hier direct een reactie op.
U kunt de eerste video’s nu al bekijken
Nieuwsgierig geworden? Bekijk de eerste video’s direct op www.aegon.nl/eengezondbedrijf of op ons YouTube-kanaal. We zullen hier de komende weken telkens nieuwe afleveringen en handige factsheets aan toevoegen. Via social media brengen we de video’s onder de aandacht van de doelgroep. Maar het staat u natuurlijk vrij om deze campagne ook zelf te delen met uw klanten!
We vertellen u graag meer!
Meer weten over deze campagne? Bekijk dan deze presentatie met achtergrondinformatie of neem contact op met uw accountmanager.