Op weg naar meer eenvoud en gemak voor de werkgever

Er komen een paar mooie vernieuwingen aan voor het Aegon Werkgeversportaal. We vertellen er graag alvast iets meer over.​

Het Aegon Werkgeversportaal ondergaat een transformatie

Heeft u klanten met een pensioen- én een inkomensproduct bij Aegon? En geven zij zélf hun mutaties door? Dan hebben we goed nieuws. Voor het Aegon Werkgeversportaal staan er namelijk diverse digitale ontwikkelingen op stapel. Ontwikkelingen die deze werkgevers tijdswinst opleveren. En de kans op fouten aan beide zijden aanzienlijk kleiner maken.

Wat verandert er precies?

We zetten de drie belangrijkste digitale ontwikkelingen voor het Aegon Werkgeversportaal op een rij:

  • Eén centraal mutatieportaal voor Pensioen en Inkomen
  • Eén centrale inlog
  • Eén centrale omgeving via een nieuw werkgeversportaal

Weten welke vernieuwingen u op welk moment kunt verwachten? U ziet het in deze handige infographic.

Ik doe de mutaties voor mijn klant. Wat verandert er voor mij?

Voert u voor uw klant mutaties door in het Aegon Werkgeversportaal? Dan krijgt u in een later stadium toegang tot het centrale mutatieportaal voor Pensioen en Inkomen. Gebruikt u Benefits-Plaza voor het doorgeven van mutaties? Dan verandert er niets voor u. Overigens geldt deze mogelijkheid nog niet voor PPI-klanten.

Hoe zit het met de digitale ontwikkelingen voor de adviseur?

Ook voor u als adviseur komen er mooie dingen aan. Zo heeft u in onze vorige nieuwsbrief kunnen lezen dat we voor onze collectieve inkomensregelingen een koppeling testen met het online platform Benefits-Plaza. Over de andere digitale ontwikkelingen voor u als adviseur volgt later meer informatie.

We staan voor u klaar

Heeft u vragen of wilt u meer weten? Neem dan contact op met uw accountmanager.