Het is weer tijd voor de jaarlijkse naverrekening

Uw klanten met een Aegon Gezond Werkplan leveren één keer per jaar de definitieve werknemers- en verzuimgegevens bij ons aan. Vanaf nu kan dat weer!

We hebben uw klanten gevraagd de werknemersgegevens te controleren

Uw klanten met een Aegon Gezond Werkplan hebben in de derde week van maart een brief van ons gekregen. Met daarin het verzoek om de werknemers- en verzuimgegevens over 2017 te controleren en waar nodig aan te vullen. We ontvangen deze gegevens graag zo snel mogelijk.

Wat is de naverrekening ook alweer?

Uw klant betaalt elk jaar een voorlopige premie. En de uitkeringen die uw klant krijgt zijn ook voorlopig. Na afloop van het jaar vragen we uw klant de werknemers- en verzuimgegevens te controleren. Dit doen zij in het Aegon Werkgeversportaal. Hebben we de gegevens binnen? Dan maken we de premie en uitkeringen over het afgelopen jaar definitief. Dat noemen we naverrekenen. We bepalen ook meteen de voorlopige premie voor het nieuwe jaar.

Wat hebben we dit jaar verbeterd?

Behalve een brief hebben uw klanten ook een leaflet gekregen. We vertellen daarin welke verbeteringen we dit jaar hebben doorgevoerd. Zo zijn de werknemersgegevens van uw klant nu beter beschermd. Ook versturen we voortaan een bevestiging als uw klant de gegevens heeft ingediend.

U vindt de gegevens in het Aegon Werkgeversportaal

Wilt u uw klant helpen met het controleren van de gegevens? Of wilt u zien of uw klant de controle zelf al heeft gedaan? Ga dan naar het Aegon Intermediair Portaal, klik op ‘Inzien’ en kies de productgroep ‘Inkomen’. Daarna klikt u op ‘Werkgeversportaal Inkomen’. U ziet nu de gegevens van uw klanten. Let op: dit zijn alleen de klanten die u hebben gemachtigd om hun werknemersgegevens in te zien en te bewerken.

Heeft u nog vragen?

Neem dan gerust contact op met ons. We helpen u graag. U bereikt ons via telefoonnummer 088 344 00 53 op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur. Liever mailen? Stuur uw bericht naar hulplijnagwp@aegon.nl. Heeft u vragen over het Aegon Intermediair Portaal? Dan kunt u terecht bij de Supportdesk Intermediair Portaal op 070 344 50 00.