Nieuwe polissen voor de Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering

De premie en voorwaarden blijven ongewijzigd

Omdat wij de Persoonlijke Ongevallenverzekering omzetten naar een ander systeem, ontvangen uw klanten in het weekeinde van 17 maart 2018 een nieuwe polis. De premie en voorwaarden van de verzekering blijven hetzelfde, maar de voorwaarden zijn herschreven. Dit hebben we gedaan om ze voor de klant beter leesbaar te maken. Bekijk de aangepaste voorwaarden.

De klant ontvangt van ons een nieuw polisblad

De klant ontvangt van ons een nieuw polisblad met een begeleidende brief. Hierin geven wij meer informatie over de omzetting. Wat er in de brief staat? Dat leest u hier.

Let op: het gaat hier om een andere ongevallenverzekering dan die uit ons Woon- & VrijeTijdpakket. U kunt de verzekering daardoor niet nieuw afsluiten.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact op met uw accountmanager of bel 070 344 58 63 op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur.