Nieuwe polissen voor de Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering
In het weekeinde van 17 maart 2018 zetten we de Persoonlijke Ongevallenverzekering om naar een ander systeem. In dit bericht leest u hier meer over.
De premie en voorwaarden blijven ongewijzigd
Omdat wij de Persoonlijke Ongevallenverzekering omzetten naar een ander systeem, sturen wij uw klanten in het weekeinde van 17 maart 2018 een nieuwe polis. Deze conversie was eerder aangekondigd voor het weekend van 27 januari 2018, maar is door technische problemen uitgesteld. De premie en voorwaarden van de verzekering blijven hetzelfde, maar de voorwaarden zijn herschreven. Dit hebben we gedaan om ze voor de klant beter leesbaar te maken. U vindt de aangepaste voorwaarden hieronder.
De klant ontvangt van ons een nieuw polisblad
De klant ontvangt van ons een nieuw polisblad met een begeleidende brief. Hierin geven wij meer informatie over de omzetting. U vindt een voorbeeld van de brief hieronder bij de Downloads.
Let op: het gaat hier om een andere ongevallenverzekering dan die uit ons Woon- & VrijeTijdpakket. U kunt de verzekering daardoor niet nieuw afsluiten.
Heeft u één of meer klanten met een Persoonlijke Ongevallenverzekering? Dan ontvangt u van ons nogmaals een overzicht van de betreffende klanten en een kopie van de brief die zij ontvangen.
Heeft u nog vragen?
Neem dan contact op met uw accountmanager of bel 070 344 58 63 op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur.