Noodweer Nederland leidt tot veel schade

Aegon staat klaar, voor u en uw klanten

Nederland wordt geteisterd door hevige storm. Dat leidt tot veel schade en overlast aan onder andere woonhuizen en voertuigen. Om in geval van schade op een woonverzekering u en uw klanten snel en vakkundig te ondersteunen, staan wij en de Aegon Schadeservice voor u klaar. 

Klant heeft schade en wil gebruik maken van een hersteller naar eigen keuze:

Wil uw klant gebruik maken van een hersteller naar eigen keuze dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

  • Een duidelijke toelichting hoe de schade is ontstaan en wat er is beschadigd
  • Een gespecificeerde offerte voor herstel van de schade
  • Duidelijke foto's van de schade

Is er sprake van huurdersbelang?

Dan ontvangen wij graag een bewijs dat het artikel door de klant is aangeschaft. Denk hierbij aan aankoopnota of een overnamebewijs waaruit blijkt dat de klant het artikel heeft aangeschaft.

Stormschade aan inboedel?

  • De aankoopnota’s van de beschadigde goederen. Of, als de klant deze niet in bezit heeft de aankoopdatum en aankoopprijs.
  • Een duidelijke toelichting hoe de schade is ontstaan en wat er is beschadigd
  • Een gespecificeerde offerte voor herstel van de schade
  • Duidelijke foto's van de schade

Aegon Schadeservice
Aegon beschikt over een eigen herstelnetwerk voor schade op een inboedel- en/of opstalverzekering. Voor het inschakelen van een hersteller uit dit netwerk kunt u contact opnemen met de Aegon Schadeservice via 088 344 00 00. De hersteller neemt vervolgens contact op met de klant voor het maken van een afspraak. De voordelen van het gebruik van de Aegon Schadeservice zijn onder andere: 

  • Het herstelbedrijf factureert rechtstreeks aan Aegon. De klant hoeft daarom nooit zelf kosten voor te schieten.
  • Kortere doorlooptijden, de klant hoeft immers niet te wachten op akkoord voor ingediende stukken.
  • Minder administratie, een schadeformulier is bijvoorbeeld niet nodig.
  • De hersteller heeft binnen 2 uur contact met de klant en is binnen 24 uur op locatie. Als het nodig is treft deze direct noodvoorzieningen.

Hersteller naar eigen keuze

Wil uw klant gebruik maken van een hersteller naar eigen keuze dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

  • Een duidelijke toelichting hoe de schade is ontstaan en wat er is beschadigd
  • Een gespecificeerde offerte voor herstel van de schade
  • Duidelijke foto's van de schade

Is er sprake van huurdersbelang?

Dan ontvangen wij graag een bewijs dat het artikel door de klant is aangeschaft. Denk hierbij aan aankoopnota of een overnamebewijs waaruit blijkt dat u het artikel heeft aangeschaft.

Stormschade aan inboedel?

  • De aankoopnota’s van de beschadigde goederen. Of, als de klant deze niet in bezit heeft de aankoopdatum en aankoopprijs.
  • Een duidelijke toelichting hoe de schade is ontstaan en wat er is beschadigd
  • Een gespecificeerde offerte voor herstel van de schade
  • Duidelijke foto's van de schade