Ziekmeldingen bij een koppeling met arbodienst Capability
Heeft uw klant de arbodienstverlening via ons bij Capability geregeld? Dan ontving uw klant een bericht dat niet klopt.
Ziekmeldingen lopen niet via arbodienst Capability
December vorig jaar heeft uw klant mogelijk een brief ontvangen van arbodienst Capability. Daarin staat dat uw klant ziekmeldingen vanaf 1 januari 2018 direct bij Capability doet. Dit is niet het geval. Graag wijzen we u erop dat ons proces niet is gewijzigd. Er verandert dus niets voor uw klant.
Het Aegon Werkgeversportaal blijft de plek voor ziek- en herstelmeldingen
Ook vanaf 1 januari 2018 heeft uw klant de verplichting een zieke werknemer tijdig te melden via het Aegon Werkgeversportaal. Wij geven de ziek- of herstelmelding via een rechtstreekse koppeling door aan Capability.
Meer weten?
Heeft u vragen over de brief die in december is verstuurd? Of heeft u vragen over het Aegon Werkgeversportaal? Dan kunt u natuurlijk bij ons terecht.