De eerste robots aan de slag bij Aegon Schade Particulier

Aegon Schade Particulier heeft een mooie mijlpaal bereikt. Er zijn 3 robots live gegaan die het team dagelijks helpen het werk sneller en nauwkeurig te doen. 

Wat gaan de robots doen?

  • Verwerken van adreswijzigingen voor autoverzekeringen en woon- en vrijetijdpakket.
  • Rappelleren als niet alle documenten zijn ingediend bij schadebehandeling. Als de ontbrekende documenten na twee keer rappelleren nog niet zijn ingediend dan sluit de robot de schade.
  • Documenten die via Aegon Intermediair Portal voor een schade zijn geüpload worden door de robot in de actieve werkvoorraad gezet.

 

Wat betekent dit voor u als adviseur?

Snelheid en gemak. Rappels voor documenten die nodig zijn voor een schadebehandeling worden grotendeels door een robot verstuurd. De benodigde documenten kunt u uploaden via Aegon Intermediair Portal. De robot zorgt ervoor dat deze documenten in de actieve werkvoorraad komen te staan zodat ze snel worden opgepakt door een medewerker.

Hoe nu verder?

De afgelopen periode is een lijst samengesteld met werkzaamheden die zich goed lenen voor de inzet van robots. Met een team binnen Aegon Schade Particulier werken we aan deze lijst en proberen we maandelijks nieuwe werkzaamheden aan de robots toe te voegen.

Meer weten over Robotica?

Neem hiervoor contact op met uw accountmanager.