Webinar 2 november: snel van hypotheekaanvraag naar definitieve offerte

Wanneer u een hypotheekaanvraag indient via uw softwarepakket wilt u natuurlijk dat deze zo snel mogelijk resulteert in een definitieve offerte voor de klant. Maar hoe gaat dat in zijn werk, hoe snel wordt een aanvraag opgepakt en wat kunt u er zelf aan doen om dit proces zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen?

Het zijn vaak de kleine dingen die het doen

Wat scheelt er nu precies aan de aanlevering? Waar moeten de documenten aan voldoen? Dit hangt sterk van het type document af. Bij de akte van verpanding gaat het bijvoorbeeld vaak mis met de naam van de verzekeraar. Die moet volledig zijn uitgeschreven en exact overeenkomen met de naam op de polis. Het is maar een kleinigheid, maar wel cruciaal voor een snelle verwerking.

Wat u van het webinar kunt verwachten

Tijdens het webinar nemen wij u mee door het gehele aanvraagtraject bij Aegon: van indienen van een hypotheekaanvraag tot aan het bindend aanbod. U leert hoe u ons een stap voor kunt zijn zodat de weg naar de definitieve offerte zonder onnodige vertragingen verloopt.

Onze experts nemen met u het hele aanvraagproces door én presenteren een handige checklist. Zo weet u zeker dat u nooit meer iets over het hoofd ziet. 

U kunt zich nog aanmelden voor het webinar

Het webinar vindt plaats op 2 november om 10 uur. Bent u erbij? U kunt zich hier aanmelden:

 

Aanmelden voor het webinar