De naverrekening over het jaar 2016 is gesloten

Sinds 1 oktober 2017 is de naverrekening over het jaar 2016 in ons portaal gesloten. Van 8 mei 2017 tot 1 oktober 2017 had uw klant de tijd de naverrekeningsgegevens over 2016 aan te leveren. Hiermee bepalen wij de definitieve premie en eventuele schade-uitkering over dat jaar. Deze functionaliteit is nu gesloten. Heeft uw klant de naverrekening voor 1 oktober aangeleverd? Dan ontvangt uw klant de premie- of schadenaverrekening zo snel mogelijk.

Is uw klant de afgelopen maanden vergeten de naverrekening bij ons aan te leveren? Maar heeft uw klant wel belangrijke personeelsmutaties over 2016 en 2017 aan ons door te geven? Laat uw klant zo snel mogelijk telefonisch contact met ons opnemen. Wij zoeken dan samen met uw klant naar een passende oplossing om de naverrekening alsnog aan te leveren.

Heeft uw klant een polis waarbij de totale loonsom voorheen aan ons doorgegeven werd? En moet uw klant dit jaar voor het eerst indivuele werknemergegevens doorgeven? Dan heeft uw klant tot en met 31 december 2017 de tijd de naverrekening aan te leveren.

Heeft u vragen?

Neem gerust contact met ons op.

Wij helpen u graag en zijn op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur bereikbaar.

Voor vragen over uw premie-naverrekening bereikt u ons via telefoonnummer 088 344 00 53 (keuze 2, keuze 2, keuze 1). Of mail uw vraag naar hulplijnagwp@aegon.nl.

Als u vragen heeft over uw schade-naverrekening, bel dan met telefoonnummer 088 344 00 53 (keuze 2, keuze 2, keuze 2). Gebruikt u liever e-mail? Mail uw vraag dan naar agwp.schade@aegon.nl.