Uw klanten ontvangen hun jaaropgave digitaal in Mijn Aegon

In deze tijd van digitalisatie zetten wij steeds meer documentatie direct in Mijn Aegon. Vanaf dit jaar ontvangen uw klanten hun jaaropgave hypotheken alleen in Mijn Aegon. In dit bericht leest u hier meer over.

Klanten die nog geen Mijn Aegon account hebben ontvangen een brief

Klanten die nog geen Mijn Aegon-account hebben, informeren we de komende weken (6 september tot en met15 september) per post dat hun jaaropgave hypotheken voortaan in Mijn Aegon voor hen klaar staat. Daarom vragen we deze klanten om een Mijn Aegon-account aan te maken.

Een voorbeeld van de brief vindt u hieronder bij Downloads.

Mijn Aegon account activeren met persoonlijke registratiecode

Voor iedere klant staat een Mijn Aegon-pagina klaar. Klanten activeren hun account met een persoonlijke registratiecode. Deze code staat vermeld in de brief die wij hen sturen. Vanwege veiligheidsredenen is de code beperkt geldig. In de brief staat de uiterste activatiedatum vermeld. Kort voordat de code vervalt ontvangen de klanten die nog geen account hebben aangemaakt een reminder.

Downloads