Nieuwe reclamecampagne Aegon
Een van onze klanten zei: 'Geldzaken zijn niet leuk om mee bezig te zijn, maar wel héél fijn om mee klaar te zijn.' Precies dát gevoel stond aan de basis van onze nieuwe reclamecampagne.
Vanaf 17 augustus is de nieuwe Aegon-reclame te zien op landelijke televisie. Het draait om uitstelgedrag bij het regelen van je financiën. Want wij snappen dat geldzaken regelen niet ieders hobby is. Maar we kunnen wél helpen om het makkelijker, begrijpelijker en overzichtelijker te maken voor onze klanten. Samen met u! Want dat is iets waar u als adviseur dag in dag uit mee bezig bent.
En dat is ook nodig. Door een terugtrekkende overheid moeten mensen steeds meer zelf verantwoordelijkheid nemen. In de nieuwe campagne gaat het steeds om drie financiële potjes waaruit klanten een keuze kunnen maken: een voor de korte termijn, een voor de middellange termijn en een voor de lange termijn. Met deze nieuwe campagne zetten we een vervolgstap in het werk aan onze visie: mensen zelf bewust keuzes laten maken voor hun financiële toekomst.
Om dit te kunnen realiseren, is onze samenwerking cruciaal. Alleen samen met u kunnen we klanten sterker maken en ze laten realiseren dat ze zelf keuzes kunnen en moeten maken. De kracht van onze campagne richting u als adviseur is dat Aegon de klant activeert, bewust maakt en inzicht biedt. De middelen en dienstverlening hiervoor zijn we stap voor stap aan het ontwikkelen en verbeteren. Met het verkregen inzicht kan de klant vervolgens zelf een adviseur in de hand nemen voor persoonlijk en onafhankelijk advies, of -als hij dat wil- zelf een product afsluiten.
Natuurlijk draait zo'n reclamecampagne om meer dan de tv-commercial. Lees daarover de komende tijd meer op onze AIP Portal en in de nieuwsbrief. En uw accountmanager vertelt er graag meer over!
Bekijk hieronder de nieuwe tv-commercial:
Downloads
- Uitzendschema Aegon Merkcampagne augustus-september (pdf 111 kb)