Uw klanten ontvangen hun fiscaal jaaroverzicht ook digitaal in Mijn Aegon

Update: Wegens een storing met Mijn Aegon (die inmiddels is opgelost) is de mailing een week verschoven. Op 3 december ontvangen hypotheek-klanten die nog geen Mijn Aegon hebben post met een persoonlijke registratiecode voor het activeren van hun Mijn Aegon account. Tevens versturen we een reminder op 11 en 22 december, om klanten erop te wijzen dat hun code nog maar enkele dagen geldig is.

Oorspronkelijk bericht: Uw klanten maken we het graag zo makkelijk mogelijk. Daarom vinden zij steeds meer documentatie (bijvoorbeeld polissen, polisvoorwaarden) direct in Mijn Aegon. Aankomend jaar ontvangen klanten met een hypotheekproduct het fiscaal jaaroverzicht per post, maar is het ook digitaal beschikbaar in Mijn Aegon. In dit bericht leest u hier meer over.

Klanten die nog geen Mijn Aegon account hebben, ontvangen een brief met uitleg over het fiscale jaaroverzicht in Mijn Aegon

Klanten die nog geen Mijn Aegon-account hebben, informeren we de komende week (op 26 november en 1 december) per post dat het fiscale jaaroverzicht in februari in Mijn Aegon klaar staat. Daarom vragen we deze klanten om een Mijn Aegon-account aan te maken. Klanten die een Mijn Aegon-account hebben, ontvangen in februari 2016 een e-mail zodra het fiscaal jaaroverzicht 2015 in Mijn Aegon staat.

Een voorbeeld van de brief vindt u hieronder bij Downloads.

Mijn Aegon account activeren met persoonlijke registratiecode

Het is belangrijk dat klanten in februari hun fiscaal overzicht kunnen inzien. Daarom hebben we voor iedere klant een Mijn Aegon-pagina klaargezet en hoeft men deze alleen nog te activeren. Klanten activeren hun account met een persoonlijke registratiecode. Deze code staat op een kaart die bij de brief is toegevoegd. Vanwege veiligheidsredenen is de code beperkt geldig. Op de kaart staat de uiterlijke activatiedatum vermeld.

Een voorbeeld van de kaart met registratiecode vindt u hieronder bij Downloads.

Meer over de klanten die de brief met uitleg ontvangen

De volgende klanten ontvangen de brief met uitleg over het fiscale jaaroverzicht in Mijn Aegon:

  • Klanten die nog geen Mijn Aegon account hebben, en
  • Die vorig jaar van ons een fiscaal overzicht hebben ontvangen, en
  • Waarvan de polis niet in 2015 de einddatum (heeft) bereikt.

Welke klanten benaderen we niet:

  • Klanten die al een Mijn Aegon account hebben, of
  • Klanten die óók een bankproduct bij Aegon hebben lopen (vanwege veiligheidsredenen versturen we geen registratiecode per post), of
  • Klanten die ook levenproducten bezitten. Zij zijn onlangs al benaderd voor Mijn Aegon omdat bovengenoemde wijziging voor hen al per 2016 in gaat.

Deze klanten ontvangen in de tweede helft van november per e-mail een vooraankondiging dat hun jaaroverzichten vanaf februari beschikbaar zijn in Mijn Aegon. Klanten die nog geen Mijn Aegon hebben, krijgen in de e-mail uitleg over hoe zij zelf een account kunnen aanmaken.

Heeft u vragen?

Aarzel dan niet om te bellen of mailen. Neem contact op met uw accountmanager of accountcoördinator. Of bel ons op telefoonnummer 058 244 3355. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur. Wij helpen u graag.

Downloads