Nieuws over het schadebedrijf van Aegon

Nieuwsbrief

Op 10 december is onze digitale nieuwsbrief verstuurd. Heeft u deze nieuwsbrief gemist? Hieronder leest u meer over de onderwerpen met nieuws over de laatste ontwikkelingen binnen het schadebedrijf van Aegon.

Update Schade Particulier

De digitale postbus Aplaza Documenten- en Berichtenservice (DBS)

Wij investeren in digitaal gemak voor de adviseur. Daarom is in oktober de 'digitale postbus' voor particuliere schadeverzekeringen geïntroduceerd. U kunt via Aplaza DBS hierdoor kopie-polissen en originele nota's automatisch koppelen aan het juiste klantdossier. Inmiddels maken bijna 1.000 adviseur gebruik van de digitale postbus. Lees hier meer over de digitale postbus.

Uitbreiding Woon- & VrijeTijdpakket

In oktober hebben wij het Aegon Woon- & VrijeTijdpakket uitgebreid met een basisvariant. Hiermee bieden we in alle kanalen dezelfde producten tegen dezelfde prijs en voorwaarden. Bekijk ons webinar over 'Uitbreiding Woon - & VrijeTijdpakket' nog eens terug. Ook gaan we het online aanvragen van een offerte of het doorgeven van een wijziging verbeteren. Wij houden u hierover op de hoogte.

Meer aandacht voor de belangrijkste momenten van uw klant

Wij werken hard aan een reeks campagnes waarbij we inspelen op de belangrijkste momenten in het leven van de klant. Denk hierbij aan verhuizen of samenwonen. Uit onderzoek blijkt dat klanten op zo'n moment hun financiële producten heroverwegen. Verhuizen is de eerste in deze reeks. We laten zien dat Aegon snapt dat er veel bij een verhuizing komt kijken. En dat het leuker is om bezig te zijn met het bepalen van het interieur dan met geldzaken en verzekeringen. Bekijk de speciale verhuispagina.

'Aegon-vochtmeter' helpt uw klant bij waterschade

Waterschade kan pas hersteld worden als de vochtigheid in een ruimte of constructie op orde is. Daarom hebben de herstellers uit het netwerk van Aegon Schade Service de zogenaamde 'Aegon-vochtmeters' gekregen. Als het nodig is, wordt de meter in bruikleen gegeven. Met deze meter kan uw klant zelf de metingen uitvoeren. Uw klant hoeft dus niet langer voor bezoekafspraken thuis te blijven.

Wint uw klant een rijvaardigheidstraning op het Circuit van Zandvoort?

Aegon geeft aan dertig winnaars een unieke rijvaardigheidstraining weg voor twee personen op het Circuit van Zandvoort. Al uw klanten die in december 2015 en januari 2016 via u een Aegon Autoverzekering afsluiten doen automatisch mee. Via loting bepalen wij op 10 februari welke klanten hebben gewonnen. U kunt zelf tegen een vergoeding ook meedoen. Wilt u meer weten, kijk dan in de actievoorwaarden.

Update Schade Zakelijk

U kunt zelf de premie berekenen voor Werkmaterieel op Maat

U vindt nu op AIP een tarievenlijst voor de Werkmaterieelverzekering. Zo kunt u snel zelf op basis van indicatieve premies berekenen wat uw klant gaat betalen. Uiteraard kunt u ons ook bellen voor een inschatting van de premie, een maatwerkofferte voor objecten of bijzonder werkmaterieel.

De waardebepaling van gebouwen in bepaalde situaties gratis

We kunnen uw klanten in bepaalde situaties helpen om waardebepalingen van gebouwen gratis voor ze te regelen. Wij bekijken dan samen met u of uw klant hiervoor in aanmerking komt.

Kent u het zakenpakket voor zzp'ers?

Wist u dat wij een verzekeringspakket hebben voor zzp'ers? In het Zakenpakket voor zzp'ers vindt u tegen een voordelig tarief alle verzekeringen, die waardevol zijn voor de zzp'er om zijn bedrijf tegen de gevolgen van schade te beschermen.

Nieuw: de Aegon Garageverzekering voor autohandelaren zonder personeel

De Aegon Garageverzekering is er nu ook voor eenmansbedrijven zonder personeel die handelen in auto's. Met een scherpe basispremie en uitstekende voorwaarden is de autohandelaar goed verzekerd. Bekijk de Aegon Garageverzekering.

Heeft u nog vragen?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw accountmanager. U kunt ook contact opnemen met ons. Wij helpen u graag. Ons telefoonnummer is 088 344 00 50.