Ook uw klanten voortaan uitgenodigd voor ons online klantpanel
Wat vinden klanten van ons? Dat is voor ons een cruciale vraag. Niet alleen onze directe klanten, maar ook klanten die via u een of meerdere van onze producten hebben afgesloten. Wij zijn benieuwd hoe ze onze communicatie ervaren, wat ze van onze producten vinden of van nieuwe features in onze app. Daarom nodigen we steeds vaker klanten uit in ons eigen Customer Experience Centre op ons kantoor in Den Haag. Deze onderzoeken bevallen zo goed dat we gaan uitbreiden met een online klantpanel. Voor dit online klantpanel gaan we ook klanten benaderen die via u een of meerdere van onze producten hebben afgesloten.
Wat houdt het Aegon Klantpanel in?
De uitnodigingen voor het klantpanel worden random verstuurd. We zoeken wel naar een afspiegeling van onze klantendatabase. Dat betekent een goede mix op basis van geslacht, leeftijd, opleidingsniveau, productbezit en woonplaats. En ook of klanten direct via Aegon of via een financieel adviseur een product hebben afgesloten. Nadat een klant zich heeft aangemeld, krijgt hij een persoonlijke pagina. Via deze persoonlijke pagina kan hij deelnemen aan onderzoeken en ook de resultaten inzien. We informeren de klant ook over de resultaten van het onderzoek.
Het panel wordt uitsluitend gebruikt om klanten om hun mening te vragen. En wordt niet gebruikt voor commerciële doeleinden.
Continu verbeteren
De inzichten uit het klantpanel gebruiken wij om onze proposities, e-mails, brieven, website en app voor alle klanten continu te verbeteren.
Meer informatie
Wilt u meer weten over het Aegon Klantpanel? Of heeft uw klant vragen? Neem dan contact op met Wendy Klijn-van Roekel.