Eind september 2024 verhuizen je schadeverzekering(en) van Aegon naar a.s.r. Deze verhuizing duurt een aantal dagen. Om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen, is ons systeem tijdens deze verhuisperiode niet bereikbaar. Wat dit voor jou betekent, lees je hieronder.
- Tot en met 6 september 2024 kun je je schadeverzekering(en) inzien én wijzigen via Mijn Aegon.
- Van 7 tot 13 september 2024 kun je je verzekering(en) alleen nog inzien via Mijn Aegon. Je verzekering(en) wijzigingen is dan niet meer mogelijk.
- Vanaf 13 september 2024 zie je in Mijn Aegon alleen welke schadeverzekering(en) je bij ons hebt. De details van je schadeverzekering(en) kun je dan niet meer inzien.
- Na de verhuizing naar a.s.r. ontvang je van a.s.r. bericht over je a.s.r. account. Na het activeren van je a.s.r. account vind je daar je schadeverzekering(en) terug.
Wil je je schadeverzekering(en) wijzigen en kan dat echt niet kan wachten tot na 22 september 2024? Neem dan contact met ons op. Bekijk onze contactmogelijkheden op www.aegon.nl/particulier/klantenservice.
Schade, wat nu?
Schade is nooit leuk. Wij staan voor je klaar om je te helpen. Controleer of de schade onder de verzekering valt en meld het online. Dan gaan we direct voor je aan de slag.
Alles over de groene kaart
Het Internationaal verzekeringsbewijs, ook bekend als de groene kaart, is niet altijd verplicht, maar zeker handig.
Aegon helpt bij letselschade
Heb je een ongeval meegemaakt en heeft de tegenpartij een schadeverzekering bij Aegon? Dan horen wij het graag.
Europees schadeformulier
Het Europees Schadeformulier wordt gebruikt om te beoordelen wie aansprakelijk is. Nog geen Europees schadeformulier?