Preventietips: Zo voorkom je schade
Een kras op je auto, een kelder vol water of een stukgevallen tablet. Een ongeluk zit in een klein hoekje, schade dus ook. En ook al ben je verzekerd, er zijn leukere dingen dan een schade indienen. Gelukkig kun je schade in veel gevallen voor zijn. Benieuwd hoe? Bekijk onze tips!
Image
![Boodschappen gehaald](/sites/default/files/2021-12/HYP%20boodschappen%20gehaald%20horizontal%20card.jpg)
Image
![Voorkom verlies, diefstal of beschadiging van jouw telefoon of tablet](/sites/default/files/2021-11/Voorkom%20verlies%2C%20diefstal%20of%20beschadiging%20van%20jouw%20telefoon%20of%20tablet.jpg)
Image
![Voorkom stormschade!](/sites/default/files/2021-11/regen.jpg)
Image
![Preventietips voor op reis](/sites/default/files/2021-11/schade%20reisverzekering%20horcard_0.jpg)
Image
![Voorkom waterschade](/sites/default/files/2021-11/voorkom%20waterschade.jpg)
Image
![Preventietips onweer en bliksem](/sites/default/files/2021-11/onweer.png)
Onze 24-uursbelofte aan jou...
Heb je online een schade ingediend? Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur een eerste reactie van ons. Je hoort dan of we je schade herstellen, een bedrag vergoeden (en hoeveel natuurlijk, niet onbelangrijk) of dat je schade helaas niet is verzekerd (en waarom niet). Misschien hebben we nog aanvullende documenten nodig om jouw schade te kunnen beoordelen. Zoals foto's of een nota. Zodra we deze informatie hebben ontvangen, nemen we jouw schademelding verder in behandeling. Binnen 10 werkdagen hoor je dan alsnog of jouw schade wel of niet wordt hersteld en/of vergoed.