Wat doe ik als inloggen op Mijn Aegon niet lukt?

Het is vervelend als je een probleem ervaart bij in het inloggen in je account
Loop onderstaande punten eens na voor een oplossing. 

Gek of wit scherm?
Een wit scherm na inloggen kan komen door programma's op je eigen apparaat. Bijvoorbeeld door verouderde browser of beveiligde software. Hieronder tips die je op weg kunnen helpen:

- Check je laatste browser-versie, mogelijk is deze verouderd. Lees hier hoe je een nieuwe versie installeert. Vaak verhelpt dit het probleem.
- Log eens in via een ándere browser. Soms lukt het hierdoor wel in Mijn Aegon te komen.
- Of log in via een ánder apparaat, bijvoorbeeld je smartphone. Krijg je, na het inloggen met de sms code, de Mijn Aegon omgeving wél te zien, dan weet je dat het aan je voorgaande apparaat ligt. 
- Probeer in te loggen wanneer je de verschillende software hebt uitgeschakeld. Goed om te weten: sommige software blijft, ook na het afsluiten, draaien op de achtergrond. Soms is hard uitzetten (via task manager) de enige optie. 
 
En verder:

- Controleer of er een blokkade op pop-ups zit. Je browser blokkeert dan het openen van je document. Dit pas je zelf aan in je pop-up instellingen boven in je scherm.
- Verwijder tijdelijke internetbestanden. Deze schoon je op door tegelijk de toetsen CTRL + Shift + Delete in te houden. Je krijgt een pop-up van je browser-instellingen. Hier kun je je browsergegevens wissen.
- Heb je misschien nét een nieuw product afgesloten? Dan duurt het 48 uur voordat dit product zichtbaar is. 

En als bovenstaande niet heeft geholpen
Dat is jammer. Vertel er ons dan meer hierover met dit formulier Zo achterhalen we wat er mis is.