Waarom wordt mijn telefoongesprek met Aegon opgenomen?
Aegon neemt telefoongesprekken op voor verschillende doeleinden
Aegon neemt telefoongesprekken op voor training- en coachingsdoeleinden en voor analysedoeleinden om onze dienstverlening te verbeteren. Bovendien gebruiken wij uw telefoongesprek om te controleren of een klacht terecht is en ter verificatie van, en onderzoek naar opdrachten en transacties. Daarnaast kunnen wij gespreksopnames gebruiken voor fraudebestrijding en integriteitsbewaking binnen financiële instellingen en onderzoeksdoeleinden in het algemeen.
Is er een geschil over de inhoud van een opgenomen telefoongesprek?
Dan heeft u het recht, binnen de geldende bewaartermijnen, het opgenomen telefoongesprek te beluisteren of daarvan een transcriptie te ontvangen.
Heeft u een vraag over het opnemen van telefoongesprekken door Aegon?
Stuur dan een e-mail naar privacy@aegon.nl.
U vindt het Aegon Privacy Statement op onze pagina Aegon Privacy Statement.
Aegon neemt telefoongesprekken op voor training- en coachingsdoeleinden en voor analysedoeleinden om onze dienstverlening te verbeteren. Bovendien gebruiken wij uw telefoongesprek om te controleren of een klacht terecht is en ter verificatie van, en onderzoek naar opdrachten en transacties. Daarnaast kunnen wij gespreksopnames gebruiken voor fraudebestrijding en integriteitsbewaking binnen financiële instellingen en onderzoeksdoeleinden in het algemeen.
Is er een geschil over de inhoud van een opgenomen telefoongesprek?
Dan heeft u het recht, binnen de geldende bewaartermijnen, het opgenomen telefoongesprek te beluisteren of daarvan een transcriptie te ontvangen.
Heeft u een vraag over het opnemen van telefoongesprekken door Aegon?
Stuur dan een e-mail naar privacy@aegon.nl.
U vindt het Aegon Privacy Statement op onze pagina Aegon Privacy Statement.