Privacy verzoeken
Wij verwerken uw persoonsgegevens vanuit onze dienstverlening aan u als klant. Via uw Mijn Aegon account kunt u de meeste van uw gegevens inzien. Maar u kunt ons ook vragen om een overzicht van de persoonsgegevens die wij van u verwerken of een specifieke vraag stellen over hoe wij uw gegevens verwerken.
Vermoedt u dat uw persoonsgegevens onjuist of onvolledig door ons worden verwerkt of vindt u het onnodig dat uw persoonsgegevens worden verwerkt? Dan kunt u een verzoek tot wijziging, aanvulling of verwijdering indienen.
Ook kunt u bezwaar maken tegen het gebruik van uw gegevens of Aegon verzoeken het gebruik van uw gegevens te beperken. In bepaalde gevallen kunt u uw gegevens opvragen en meenemen naar een andere verzekeraar of bank.
Wij zullen uw verzoek uiterlijk binnen 30 dagen behandelen. Om te voorkomen dat anderen onterecht een beroep doen op uw rechten, moeten wij uw identiteit verifiëren en daarom vragen wij u om uw verzoek in te dienen via Mijn Aegon.
Heeft u geen Mijn Aegon of wilt u geen gebruik maken van Mijn Aegon? Dan kunt u uw verzoek hieronder indienen en vragen wij u om een veilige kopie van uw paspoort, rijbewijs of ander identiteitsbewijs waarbij u het BSN nummer en de foto onzichtbaar maakt. Tevens kunt u een watermerk toevoegen.