Complimenten

Aegon werkt iedere dag hard aan het verbeteren van de dienstverlening. Wij zijn heel trots dat we ook regelmatig complimenten krijgen. We horen graag van u wat er goed gaat.
Image
Compliment geven aan Aegon

Samenwerken met de klant

Om onze producten en diensten op niveau te houden en te verbeteren werken wij graag met u samen. Dat doen wij met de volgende middelen:

  • We stellen de vraag of u ons zou aanbevelen. Uw antwoord is voor ons een signaal over de kwaliteit van onze dienstverlening
  • Bij uitschieters in klantonderzoek nemen wij vaak persoonlijk contact op
  • We verwerken meldingen die wij ontvangen via onze website en onze klantenservice in onze dienstverlening
  • We houden uitgebreide klantonderzoeken
Image
Klantenservice hypotheken

Een compliment geven

Heeft een medewerker of afdeling van Aegon u goed geholpen? Ook dan stellen wij uw reactie erg op prijs.

Compliment geven

Verbeteringen

Naar aanleiding van de feedback voeren wij verbeteringen door. Bekijk hier enkele voorbeelden.
Wij hebben onder meer de volgende feedback opgepakt:

Feedback
Onze actie

De zoekmachine geeft vreemde resultaten.

We hebben de zoekmachine vervangen, waardoor de getoonde resultaten relevanter zijn en u makkelijker kunt vinden wat u zoekt.

Veel klanten konden specifieke informatie niet vinden via het navigatiemenu. Daarnaast was het is lastig om van de ene naar de andere webpagina te komen, waardoor informatie niet snel te vinden was.

We hebben het navigatiemenu van de website en in Mijn Aegon aangepast. U vindt nu gemakkelijker wat u zoekt en krijgt snel de relevante informatie op uw scherm.

De website laadt soms traag.

We hebben verschillende aanpassingen gedaan, waardoor de snelheid van de website is verbeterd.

Klanten gaven aan dat ze vaak een vraag kregen te zien om de website en Mijn Ageon te beoordelen.

We hebben de frequentie van de vragenlijst aangepast, zodat u minder vaak gevraagd wordt om een beoordeling te geven.

Ik kan de klantenservice niet vinden.

We gebruikten het woord ‘service’, dat hebben we in de teksten en de navigatie vervangen door ‘klantenservice’. En daar staat alle contactinformatie bij elkaar.

Klanten gaven aan dat ze de inlogpagina van Mijn Aegon niet makkelijk konden vinden op de website.

We hebben de knop naar de inlogpagina van Mijn Aegon aangepast. Hierdoor is de knop meer zichtbaar.

Veel klanten vonden het aanmaken van een Mijn Aegon account ingewikkeld.

We hebben de manier van identificeren makkelijker gemaakt en het aantal stappen om een Mijn Aegon account aan te maken verminderd.

Inloggen in de Mijn Aegon app via vingerafdruk en/of irisscan.

We hebben de mogelijkheden voor het inloggen in de Mijn Aegon app uitgebreid. U kunt er nu voor kiezen om in de Mijn Aegon app in te loggen via uw pincode, vingerafdruk of irisscan.

De schadeherstelzoeker gaf een beperkte lijst met schadeherstelbedrijven op basis van postcode.

We hebben de schadeherstelzoeker vervangen. U kunt nu op verschillende manieren zoeken naar een schadeherstelbedrijf. Bijvoorbeeld via postcode, woonplaats, kaart of GPS-locatie.

De informatie over het melden van een schade verschilde per verzekering en was soms lastig te vinden.

We hebben de informatie over het melden van een schade verbeterd en meer overzichtelijk gemaakt. Met een paar klikken vindt u eenvoudig de juiste informatie. 

Klanten vonden het lastig om hun rekeningnummer voor hun hypotheek te wijzigen in Mijn Aegon.

We hebben dezelfde werkwijze toegepast die we ook voor andere producten in Mijn Aegon gebruiken. Hierdoor kunt u uw rekeningnummer voor uw hypotheek makkelijker wijzigen.

Klanten gaven aan dat het niet altijd lukte om een declaratie op het bouwdepot te doen via de Mijn Aegon app.

We hebben dit aangepast, waardoor u geen foutmelding kriigt wanneer u vreemde tekens gebruikt in uw declaratie. Het toevoegen van grote foto's aan uw declaratie geeft nu ook geen problemen meer.

Klanten konden geen periodieke overboekingen aanmaken voor hun bancaire spaarproducten in Mijn Aegon.

We hebben deze mogelijkheid nu toevoegevoegd in Mijn Aegon, waardoor u periodieke overboekingen kunt aanmaken.

Ik kan de naam van mijn rekening niet hernoemen in Mijn Aegon.

We hebben dit nu mogelijk gemaakt, waardoor u verschillende namen kunt toevoegen aan uw rekeningen. Bijvoorbeeld vakantie, kleinkind, pensioen.

Ik kan mijn levensverzekering niet vinden in Mijn Aegon.

We hebben de levensverzekeringen toegevoegd aan Mijn Aegon, waardoor u al uw producten kunt inzien.