Documenten die wij nog graag van je willen ontvangen

 

Als een naaste overlijdt, is dit een pijnlijk moment in je leven. Er moet veel geregeld worden, terwijl je hoofd daar niet naar staat. Wij helpen je hierbij.

 

Onlangs heb je een overlijden gemeld. De Aegon bestaandendesk heeft je hiervan een bevesting gestuurd. In deze bevestiging staat:

  • de bevestiging van je melding;
  • welke stappen er al zijn genomen;
  • welke afspraken er zijn gemaakt; 
  • welke documenten wij mogelijk nog van je nodig hebben.

Als wij documenten van je nodig hebben, kun je de gevraagde documenten via onderstaand formulier naar ons toesturen. Nadat wij de benodigde documenten hebben ontvangen, gaan wij verder met de inhoudelijke behandeling van de wijziging van de hypotheek.

Aandachtspunten

  • Ieder document mag per stuk niet groter zijn dan 5 MB.
  • Het document moet een .jpg, .jpeg, .png, .doc, .docx, .xls, .xlsx of .pdf formaat hebben.
  • Je mag ook een foto van je document(en) maken. Zorg er dan voor dat alle foto's scherp en goed belicht zijn.
  • Het kan even duren voordat de upload is voltooid. Dit is mede afhankelijk van het aantal en de grootte van de bestanden.

Heb je nog vragen?

Je kunt afdeling Hypotheekbeheer telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.