Ervaar het gemak van uploaden

Bijlages versturen via e-mail is out. Vanaf nu uploadt u documenten via het Aegon Intermediair Portaal (AIP). Net zo makkelijk en een stuk veiliger. Daarom is het mailadres acceptatiehypotheken @aegon.nl per 15 oktober niet meer in gebruik.

Wilt u informatie doorgeven of bijlages versturen?

Dan geeft u dit eenvoudig via AIP door. Het uploaden van documenten doet u zo:

Stap 1. Ga naar ‘Hypotheek’ boven in het menu op AIP.
Stap 2. Ga naar ‘Hypotheek in aanvraag’.
Stap 3. Selecteer de betreffende offerte waar u een document aan wilt toevoegen.
Stap 4. Klik op de knop ’Informatie aanleveren’.
Stap 5. Selecteer het document en bevestig de upload.

Ook het doorgeven van wijzigingen aan offertes of bankgaranties doet u via de selfservice op AIP. Wilt u aanvullende informatie of documenten aanleveren voor een verstuurde offerte? Open dan een chat met de medewerkers van de Servicedesk Hypotheken.

 

[[{"fid":"197291","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Formulieren uploaden","field_file_image_title_text[und][0][value]":"Formulieren uploaden"},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Formulieren uploaden","field_file_image_title_text[und][0][value]":"Formulieren uploaden"}},"link_text":null,"attributes":{"alt":"Formulieren uploaden","title":"Formulieren uploaden","class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]