Verhalen en ervaringen gezocht!

Wij vullen onze nieuwsbrieven graag met handige en waardevolle artikelen en informatie. Hieronder vallen ook bijzondere of informatieve klantverhalen en blogs. Op Aegon.nl schrijven we al jaren blogs voor onze klanten. We willen dit nu ook richting u, onze adviseurs gaan doen. Daarom zoeken we praktijkverhalen met de volgende onderwerpen:

Mijn klant kocht een huis zonder voorbehoud van financiering en dat ging nét goed. En als tegenhanger: dat ging helemaal mis. (10% boete betalen…) Dit artikel wordt ook naar consumenten ingezet als waarschuwing. Heeft u ervaring met deze situaties? Geef het door op damparticulier@aegon.nl

 

Klanten willen alles graag zelf via het internet regelen. Daarmee komt het offline adviseurschap in het geding. Wat zijn volgens u de 3 meest waardevolle eigenschappen van een persoonlijke, analoge adviseur v.s. internetadvies? Goed om te weten: ook dit artikel wordt dubbel ingezet. Wij willen de toegevoegde waarde van onze adviseurs in het spotlicht zetten. Grijp uw kans en geef ons input op damparticulier@aegon.nl

 

Wat weet u van het proces rond EBB, het Energie Bespaar Budget. Of wat zou u erover willen weten? Vertel het ons op damparticulier@aegon.nl

 

Heeft u een interessant praktijkverhaal wat u graag wilt delen? Ook als het niet op de bovenstaande onderwerpen aansluit, zijn we altijd benieuwd naar boeiende en leerzame ervaringen. Laat het ons weten! Stuur uw reactie naar damparticulier@aegon.nl en wij nemen contact met u op.