Samenvatting kwartaalwebinar 16 september 2021
Kwartaalwebinar gemist? Lees hier de hoogtepunten!
16 september was het weer zover: live vanuit onze studio in Den Haag presenteerden wij weer een kwartaalwebinar. Met een gemiddelde beoordeling van een 8 is ook dit webinar weer een succes te noemen.
Samenvatting webinar 16 september 2021
- De nieuwe CEO van Aegon Nederland, Allegra van Hövell-Patrizi stelt zich voor. Allegra is sinds de zomer benoemd in Nederland. Ze is Italiaanse. Ze vertelt hoe ze Aegon Hypotheken tot nu toe heeft ervaren: Hypotheken is een belangrijk onderdeel binnen Aegon Nederland. We zijn blij met ons huidige marktaandeel bij hypotheken. Inmiddels zijn we de 4e partij ná de drie grootbanken. Wij zijn daardoor de grootste hypotheekverstrekker bij de onafhankelijke adviseurs. Daar ben ik trots op.
- Ook beantwoordt Allegra de vraag hoe Aegon Hypotheken de rol van de onafhankelijke adviseur in de nabije toekomst ziet.
[[{"fid":"197993","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"7":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"7"}}]]
- Manager Business Development Hypotheken, Ronald Roolvink, geeft een update over de ontwikkelingen binnen het Hypothekenbedrijf. Hierin vertelt hij onder andere over de status van verhoogde inschrijving en de nieuwe tariefklassestructuur. Ook blikt hij terug op items uit het webinar van juni.
- Update over digitalisering door Arnoud van ’t Riet en Carla Hidding. Zij laten alle nieuwe wijzigingen zien die de afgelopen tijd op AIP en in Mijn Aegon hebben plaatsgevonden of gaan plaatsvinden.
Zo is er een nieuw hypothekenoverzicht geïntroduceerd:
[[{"fid":"197979","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Wordt de Virtuele assistent in het zonnetje gezet:
[[{"fid":"197983","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Alle vernieuwde informatie voor Hypotheken in Beheer:
[[{"fid":"197985","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Polisinformatie:
[[{"fid":"197987","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]
Status van hypotheekaanvragen:
[[{"fid":"197989","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]
Ook delen we de nieuwe look van Mijn Aegon. We laten zien hoe klanten in Mijn Aegon gestimuleerd worden om contact met hun adviseur op te nemen voor vragen, advies of zaken die niet via de selfservice geregeld kunnen worden:
[[{"fid":"197991","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"6":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"6"}}]]
Tot slot deelt Ronald Roolvink nog een aantal nieuwe beleidswijzigingen. Zo is bijvoorbeeld de overlijdensrisicoverplichting komen te vervallen.
Wilt u meer details of uitleg bij de screenshot van het vernieuwde Mijn Aegon of Aegon Intermediair Portaal? Bekijk de opname van het webinar terug. Klik eenvoudig door de onderwerpen heen. U kiest wat u wilt zien. Zo bent u gelijk op de hoogte van alle ontwikkelingen! De terugkijklink vindt u hier
Save the date – 16 december is het volgende webinar
Zet deze datum alvast in uw agenda. Het tijdstip is opnieuw van 10 tot 11 uur. De uitnodiging volgt.