Selfservice uitgebreid met uploadfunctionaliteit
We hebben niet stil gezeten met het updaten van de hypotheekmogelijkheden op AIP. Naast de nieuwe overzichtspagina voor hypotheken hebben we ook de selfservice uitgebreid. Op verzoek van vele adviseurs is het nu mogelijk om aanvullende documenten via de selfservice te uploaden. Het gaat om documenten die wij nodig hebben voor we een offerte voor u kunnen opstellen.
Regel het makkelijk zelf
Een formulier uploaden, zoals het Maatwerkformulier of een Verklaring BKR, doet u zo:
Stap 1. Ga naar ‘Hypotheken in aanvraag’.
Stap 2. Selecteer de betreffende offerte waar u een document aan wilt toevoegen.
Stap 3. Klik op de knop ’Informatie aanleveren’.
Stap 4. Selecteer het document en bevestig de upload.
Klaar! Uw document is nu toegevoegd aan de aanvraag. Wij maken de offerte zo spoedig mogelijk op en sturen deze naar u toe.
[[{"fid":"197291","view_mode":"media_original","fields":{"alt":"Formulieren uploaden","title":"Formulieren uploaden","class":"media-element file-preview cke_widget_element","data-delta":"1","format":"media_original","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Formulieren uploaden","field_file_image_title_text[und][0][value]":"Formulieren uploaden"},"type":"media","field_deltas":{"1":{"alt":"Formulieren uploaden","title":"Formulieren uploaden","class":"media-element file-preview cke_widget_element","data-delta":"1","format":"media_original","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Formulieren uploaden","field_file_image_title_text[und][0][value]":"Formulieren uploaden"}},"link_text":null,"attributes":{"alt":"Formulieren uploaden","title":"Formulieren uploaden","class":"media-element file-media-original","data-delta":"1"}}]]