Van marktrente tot extra aflossen: onze Virtuele Assistent weet steeds meer
Soms wilt u gewoon direct antwoord. Of heeft u een vraag buiten kantoortijden. Wij helpen u graag met onze virtuele assistent op het Aegon Intermediair Portal. Deze tool is niet alleen handig voor u. De 24/7 bereikbaarheid ontlast ook onze menselijke medewerkers. Zo hebben ze meer tijd om sneller op ingewikkelde vragen in te springen. U helpt dus niet alleen uzelf, maar ook ons. Win-win!
Wat is de virtuele assistent?
U bent er vast eerder één tegengekomen: een chat-bot in plaats van een klantenservicemedewerker van vlees en bloed. Onze virtuele assistent heeft 24/7 het antwoord op vele vragen over acceptatie- en beheeronderwerpen. De virtuele assistent wordt doorlopend uitgebreid en verbeterd. U kunt ons helpen met het verbeteren van de serviceverlening. Zo kunt u tips en suggesties doorgeven via de feedbackfunctie.
Waar kan ik vragen over stellen?
Naast antwoord op algemene vragen over het acceptatiebeleid en (extra) aflossen, helpt de VA u nu ook met vragen over het omzetten naar marktrente. De VA heeft het antwoord. Bekijk hier een instructievideo over de VA of probeer het direct uit!
Waar vind ik de virtuele assistent?
In AIP > tabblad ‘Hypotheek’ > kopje ‘Service & Contact’ > Virtuele Assistent.
Waar kan de virtuele assistent niet mee helpen?
Net als bij de selfservice-tool zijn maatwerk en uitzonderingen niet mogelijk. Hiervoor neemt u tijdens kantooruren contact op met een collega van Service Desk Hypotheken. Voor overige vragen kunt u bij onze collega’s op de live chat terecht.