Corona-update deel II: we denken met onze klanten mee
De eerste nieuwsbrief werd erg goed ontvangen. Maar de crisis lijkt nog lang niet voorbij te zijn. Daarom leek het ons goed om onze klanten nóg een hart onder de riem te steken. Het zijn nou eenmaal rare tijden. De boodschap van de tweede nieuwsbrief is dat wij nog steeds voor onze klanten klaar staan. Maar ook dat we met ze meedenken en vooruitkijken. Klanten moeten weten dat ze aan de bel kunnen trekken als ze het financieel niet meer redden.
Tips en info om problemen te voorkomen
Naast een oproep om contact op te nemen als klanten in de penarie zitten – of denken dat ze in de toekomst in de problemen komen. Verwijzen we in de nieuwsbrief ook naar de geldfit-test. Deze test, in samenwerking met de Nationale Schuldhulp Route geeft mensen inzicht in hun financiën om zo hopelijk financiële problemen te voorkomen. Iets wat in deze tijd relevanter dan ooit is.
Wij staan samen voor onze klanten klaar
Het team ‘Betaalachterstanden’ van de afdeling Financial Services staat voor onze klanten klaar. De klant kan gemakkelijk rechtstreeks contact opnemen via de telefoon of chat. Kloppen klanten bij u aan omdat ze het financieel niet redden deze periode? Geef uw klant dan de tip om contact met ons op te nemen. Dan bekijken we samen de persoonlijke situatie en zoeken we naar een passende oplossing.
Meer weten?
Bent u voor uw klanten op zoek naar tips en informatie om geldzaken goed te regelen? We hebben een speciale informatiepagina voor financiën in coronatijd aangemaakt. Heeft u andere vragen? Chat dan eenvoudig met één van onze medewerkers of neem contact op met uw accountmanager.