Aegon Hypotheken winnaar Zilveren Spreekbuis

Aegon heeft donderdag 8 oktober de Zilveren Spreekbuis 2020 voor best gewaardeerde hypotheekverstrekker in de wacht gesleept. In de prijzenkast van directeur Hypotheken, Matthijs Hofstede, huizen nu niet één maar twee enorme trofeeën. Aegon won vorig jaar namelijk het grotere gouden broertje van deze onderscheiding. Winnaar van dit jaar is Florius. ING ging er met de Bronzen Spreekbuis vandoor.  

Digitale uitreiking zonder publiek  

Vanwege corona werd de prijsuitreiking, die normaal op het IIR Mortgage Tech event wordt gehouden, via een webinar uitgezonden. Tijdens dit online event werd een toelichting gegeven op het Imago Blauwdruk onderzoek en de resultaten. Dit jaar werd er extra aandacht besteed aan de manier waarop verstrekkers zijn omgegaan met betalingsproblemen van klanten door de coronacrisis.  

And the winner is… 

Helaas geen goud maar zilver. Als is dat absoluut geen verlies. De jury deelt in het juryrapport ‘dat Aegon de grootste stappen heeft gemaakt, maar dat Florius haar zaken (nog) beter op orde lijkt te hebben. ‘Als jury hebben we enorme bewondering voor Aegon dat zich bewust is van verdere verbeteringen en die ook open en actief deelde’. Een geweldig positieve beoordeling. Eentje die niet zonder de bijdrage en stem van u - onze adviseurs - mogelijk had geweest.  

Aegon bedankt u! 

Directeur Aegon Hypotheken Matthijs Hofstede dankt iedereen die onze succesvolle deelname mogelijk heeft gemaakt. Hij zei hierover: ”We doen dit niet alleen. Het komt niet uit de lucht vallen dat we voor het tweede jaar op rij zo’n mooi juryrapport mogen ontvangen. We zijn al jaren gestructureerd bezig om te verbeteren. Die lange adem wordt mogelijk gemaakt door de enorme betrokkenheid van onze medewerkers.” Verder zei Matthijs: “Daarnaast zijn we slechts een schakel in een enorme keten. Het intensieve samenwerken met alle adviseurs en tussenpersonen begint nu zijn vruchten af te werpen. En daar ben ik enorm trots op!”  

Over de Gouden Spreekbuis  

Blauw research houdt al 23 jaar de ‘Imago Blauwdruk Hypotheekverstrekkers’. Een onderzoek waarin hypotheekadviseurs hun mening kunnen geven over de prestaties van hypotheekverstrekkers op het gebied van merkontwikkeling en dienstverlening. Lees hier het volledige juryrapport