Hypotheek omzetten? Regel het voortaan nog eenvoudiger!
Contact opnemen met de servicedesk voor het aanvragen van een wijziging is vanaf nu verleden tijd. De nieuwe selfservice-tool maakt het adviseurs en Aegon-medewerkers een stuk makkelijker. Dankzij de koppeling met onze administratieve systemen is een aanvraag met een paar klikken geregeld! U vindt de tool in AIP onder ‘zelf regelen’. Kies vervolgens de optie ‘Wijzigen leningdeel’.
Wat kunt u met de selfservice-tool doen?
De tool maakt het doorvoeren van wijzigingen en het opvragen van een nieuwe offerte geheel contactloos. Zo kunt u per leningdeel de hypotheekvorm wijzigen, leningdelen splitsen of de looptijd (tot maximaal het einde van de rentevaste periode) inkorten. U ontvangt direct een nieuwe offerte waarin de wijzigingen zijn verwerkt. U kunt deze offerte vervolgens naar uw klant versturen. De pagina bevat ook informatie over welke wijzigingen er niet via de selfservice-tool mogelijk zijn. Ook leest u meer over eventuele kosten voor het aanvragen van offertes en overige voorwaarden.
Vragen of informatie
Heeft u vragen over de selfservice-tool? Gebruik de chat functie in AIP om met een medewerker te praten. U kunt natuurlijk ook contact met uw accountmanager opnemen.