Wil een klant extra aflossen via Mijn Aegon? Wij verwijzen naar u

Zoals u weet krijgen klanten zodra ze een Aegon hypotheek afsluiten ook de mogelijkheid om een account voor Mijn Aegon aan te maken. In deze persoonlijke digitale omgeving kan de klant een aantal zaken eenvoudig zelf inzien en regelen. Denk aan het regelen van een extra aflossing op hun hypotheek.
 

Wij verwijzen de klant naar u als zij een extra aflossing overwegen

Wij vinden het belangrijk dat een klant die extra aflost daar een bewuste afweging in maakt. Daarom wijzen wij de klant in Mijn Aegon actief op het belang om dit met hun adviseur te bespreken.

[[{"fid":"182991","view_mode":"media_original","fields":{"format":"media_original","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"media_original","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-media-original","data-delta":"1"}}]]