De voordelen van de chat

Heeft u een vraag over de aanvraag of beheer van hypotheken? Dan geven wij u graag zo snel mogelijk antwoord. Hetzelfde geldt voor al uw vragen over het intermediair portaal. Daarom hebben wij de Aegon Live Chat op het Aegon Intermediair Portaal geïntroduceerd.

Daarmee krijgt elke adviseur die is ingelogd op AIP de mogelijkheid om te chatten met één van onze collega’s van de Service Desk Hypotheken. Dat werkt snel en betrouwbaar.

De voordelen op een rij:

  1. 1. Chatten is sneller dan bellen, vooral handig voor korte vragen
  2. 2. U chat uitsluitend met ervaren medewerkers
  3. 3. U kunt de chat bewaren zodat u achteraf exact weet wat er is afgesproken
  4. 4. Score van adviseurs die de hypotheken chat gebruiken is een 9,8

Start ook uw Live Chat en click op de oranje tab. Bent u ingelogd op het Aegon Intermediair Portaal, dan ziet u rechts in uw scherm een oranje tabje. Hiermee krijgt u toegang tot Live Chat. Wilt u gebruik maken van Live Chat van Aegon dan kunt u terecht van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:30.