Actuele aanpassingen in Aplaza

Gemak dient ook de adviseur. Intussen werken veel adviseurs met Aplaza en is er de wens volledig vanuit dit administratiepakket te werken. Wij helpen u hier graag bij. Met het invoeren van een aantal digitale verbeteringen hopen wij een en ander binnen anderhalf jaar mogelijk te maken. Wat hebben we al gerealiseerd en wat kunt u verwachten?

 

Gerealiseerde en verwachte verbeteringen Aplaza

Steeds meer adviseurs werken met Aplaza. Wij helpen u graag zo efficiënt mogelijk gebruik te maken van dit administratiepakket. De volgende digitale verbeteringen hebben we gerealiseerd of kunt u van ons verwachten:

 

Al gerealiseerd

- Direct de meest actuele documenten in uw administratiesysteem bij de juiste klant? Met het verlopen van de prolongatiedocumenten via Aplaza is dit nu mogelijk.

- Kopie polis Schadeverzekering  n.a.v. nieuwe aanvraag
- Kopie gewijzigde polis Schadeverzekering n.a.v. mutatie
- Kopie polis Schadeverzekering n.a.v. prolongatie (per mei 2018) 
- Originele Boekingsnota’s  
- Kopie Herinneringsbrief aan Roydata
- Bevestigingsbrief intermediairwijziging voor nieuwe intermediair
- Bevestigingsbrief intermediairwijziging voor oude intermediair
 

 

Verwacht in Q1 2019

- ADN-berichten in Aplaza: We werken aan een technische aanpassing, waardoor we ADN-berichten versturen via GRS/Aplaza. Voor kantoren die geen Aplaza gebruiken behouden we de oude digitale methode.

- Groene kaart in Aplaza: Binnenkort kunt u de Groene kaart niet alleen vinden in AIP, maar ook in Aplaza.

- Transactieservice: Deze technische oplossing zorgt voor een koppeling van Aplaza en het extranet van Aegon. Dit zorgt ervoor dat u gegevens niet langer dubbel hoeft in te voeren bij aanvragen en mutaties.