De inlogprocedure voor het Werkgeverportaal Inkomen verandert

Vanaf 1 mei 2018 verandert de inlogprocedure voor het Werkgeverportaal Inkomen. Klanten met een Aegon Gezond Werkplan gebruiken het werkgeversportaal (WGP). Hiermee kunnen ze wijzigingen aan ons doorgeven. Binnenkort verandert de inlogprocedure voor het WGP. Wij vinden het belangrijk om u en uw relaties hier goed over te informeren. 

Per 1 mei gaan wij over op Tweefactorauthenticatie

Vanaf 1 mei 2018 breiden we de inlogprocedure uit met een Tweefactorauthenticatie. Dit zorgt voor een betere beveiliging van de gegevens.

Hoe informeren wij u en uw relaties hierover?

Om na 1 mei gebruik te maken van dit portaal moeten uw relaties eenmalig een aantal stappen doorlopen. U ontvangt binnenkort een brief hierover. Daarin leest u hoe wij uw relaties hierover informeren.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 088 344 00 53. Wij helpen u graag. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur.