Deadline voor naverrekening 2016 verlengd naar 1 oktober
Heeft u klanten met een Aegon Gezond Werkplan? Vraag hen dan om ons uiterlijk op 1 oktober 2017 de gegevens van 2016 aan te leveren. Daarmee hebben wij uw klanten een beetje meer tijd gegeven. Wij stuurden ze in de week van 1 augustus 2017 ook een herinneringsbrief. Wilt u uw klanten op de nieuwe deadline wijzen?
Aanleveren werknemersgegevens over 2016
Een aantal klanten heeft na de omzetting naar onze nieuwe voorwaarden nog nooit werknemersgegevens aangeleverd. Daarom is het belangrijk dat zij de werknemersgegevens voor de naverrekening over 2016 op tijd aanleveren. Krijgen wij de gegevens niet? Dan beëindigen wij de verzekering. Die klanten zijn dan per 1 januari 2018 niet meer verzekerd. Uw klanten waar dit voor geldt, lezen dit in hun herinneringsbrief.
Uw toegang tot het Aegon Werkgeversportaal
Via het Aegon Intermediair Portaal heeft u toegang tot ons werkgeversportaal. Om de werknemersgegevens in te zien en te bewerken, klikt u in de linker kolom op ‘Werkgeversportaal Inkomen’. U ziet de gegevens van uw klanten die u gemachtigd hebben. Heeft uw klant u om hulp gevraagd, maar bent u in het werkgeversportaal niet gemachtigd? Zorg er dan voor dat deze klant u zo snel mogelijk machtigt.
Heeft u vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 088 344 00 53 op werkdagen tussen 08.30 uur en 17.30 uur. Gebruikt u liever e-mail? Als u vragen heeft over de premie-naverrekening, mailt u naar hulplijnagwp@aegon.nl. Maar wilt u iets vragen over een schade-naverrekening? Dan mailt u naar agwp.schade@aegon.nl. Wij helpen u graag.