Deadline naverrekening 2016 wordt 1 oktober 2017

Wij hebben klanten met een Aegon Gezond Werkplan aangeschreven om de naverrekening over 2016 uit te voeren. Van een aantal klanten ontvingen wij nog geen complete naverrekening. Daarom stuurden wij in de week van 1 augustus 2017 een tweede herinnering.

De uiterste aanleverdatum voor de naverrekening 2016 is 1 oktober 2017

Wij hebben besloten klanten langer de tijd te geven de naverrekening aan te leveren.

De nieuwe deadline is gesteld op 1 oktober van dit jaar. Mochten uw klanten nog niet hebben aangeleverd, kunt u hen daaraan helpen herinneren en vragen dit zo snel mogelijk te doen?

Wijs uw klanten op het risico van royement bij een verouderd Gezond Werkplan

Een aantal klanten heeft een verouderd Gezond Werkplan, dat niet meer voldoet aan onze voorwaarden. Daarom is het belangrijk dat zij de werknemergegevens voor de naverrekening over 2016 op tijd aanleveren. Met deze gegevens kunnen wij de verouderde polissen voor deze klanten omzetten. Als de naverrekening niet wordt aangeleverd moeten wij de verzekering helaas beëindigen. De klanten zijn dan per 1 januari 2018 niet meer verzekerd. Dit willen wij natuurlijk voorkomen. In de tweede herinneringsbrief hebben wij daarom deze gevolgen beschreven. En doen wij een dringende oproep aan de klanten de naverrekening zo snel mogelijk aan te leveren. Wilt u uw klanten hierop wijzen?

Heeft u vragen?

Neem gerust contact met ons op.

Wij helpen u graag en zijn op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur bereikbaar.

Voor vragen bereikt u ons via telefoonnummer 088 344 00 53.

 

Gebruikt u liever e-mail?

Als u vragen heeft over de premie-naverrekening, mail dan naar hulplijnagwp@aegon.nl.

Als u vragen heeft over de schade-naverrekening, mail dan naar agwp.schade@aegon.nl.