Aegon Hagelplan
Het klimaat verandert en dat merken we jaarlijks in de toename van omvangrijke schades aan voertuigen door hagelbuien. Onze gezamenlijke klanten komen dan in chaotische situaties terecht omdat de schadeherstellers hier niet op zijn voorbereid. Het gevolg is dat onze klanten in lange wachtrijen terechtkomen. Afgelopen jaar viel de hagelschade midden in de zomervakantie waardoor veel verzekerden onzeker waren of ze nog wel met de auto op vakantie konden. Daarom bieden wij vanaf nu een hagelplan aan!
Met het hagelplan van Aegon heeft uw klant minder last van onzekerheid
Wij hebben een gedetailleerd plan ontwikkeld om onze klanten te ontlasten van dit groter wordend probleem. Afgelopen zomer hebben we dit plan voor het eerst gebruikt bij de hagelschade in Brabant. Verbeterpunten hebben we inmiddels meegenomen. Door efficiënt gebruik te maken van afspraken tussen een aantal partijen is er een grote winst geboekt op het gebied van doorloopsnelheid en klantentevredenheid. Ook is er een aanmerkelijk vermindering van de werkdruk bij herstellers, expertisediensten en adviseurs.
In drie eenvoudige stappen helpt u uw klant als er hagelschade ontstaat
Stap 1: Via het Hagel Service Center 085 -04 44 567 maakt uw klant direct een afspraak voor schadeopname.
Stap 2: Bij schadeopname wordt er een reparatieplan gemaakt, en eventueel vervangend vervoer geregeld.
Stap 3: De kosten voor reparatie betalen wij uit aan de hersteller. Hier voor de klant niets voor te doen.
Zowel u als uw klant plukt de vruchten van dit stappenplan!
Deze service wordt u gratis aangeboden en wij zijn er van overtuigd dat wij u hiermee een onderscheidende calamiteitservice voor uw klanten kunnen bieden.
• Snelle schadeafhandeling met gegarandeerde hoge herstelkwaliteit en garantie op het herstel;
• Het Hagel Service Center is de centrale vraagbaak waardoor onnodig belverkeer met andere partijen wordt voorkomen;
• U kunt uw klant in een calamiteitensituatie met minimale inspanning een maximale service verlenen, veel onnodig administratief werk wordt u bespaard.