Nu live: vernieuwde digitale dialoog schade melden Inboedel
Naast de nieuwe schademelddialoog voor Aansprakelijk is nu ook de nieuwe schademelddialoog voor Inboedel te benaderen via de Aegon Intermediair Portal.
Waarom een nieuwe dialoog?
In november hebben wij u geïnformeerd dat wij verbeteringen voor schademeldingen op producten van het Woon- & VrijeTijdpakket gaan doorvoeren.
Met deze dialoog bieden we u meer gemak bij het melden van een inboedelschade. Hierdoor hopen wij dat het voor u eenvoudiger wordt om een schade te melden. Met als voordeel voor u en de klant de schademeldingen direct en digitaal in het administratiesysteem te krijgen en als dit mogelijk is automatisch te verwerken. Digitale aanlevering van een schade helpt bij een snelle en efficiënte behandeling van de schade.
Wat is er veranderd?
We hebben de volgende veranderingen doorgevoerd:
- Logischer volgorde van de vragen.
- Eenvoudiger vragen.
- Overbodige vragen verwijderd.
- Minder schermen.
- Vragen gericht op meest voorkomende situaties.
- Verwijzingen naar toevoegen van bijlagen op diverse plaatsen opgenomen.
- De vragen zijn geformuleerd alsof de klant zelf de antwoorden geeft, zodat u ze gemakkelijk aan de klant kunt stellen.
Wat kunt u nog meer verwachten?
Soortgelijke verbeteringen voor schademeldingen op product Reis uit het Woon- & VrijeTijdpakket zijn nu aan de beurt. Deze nieuwe schademelddialoog voor Reis verwachten we in het eerste kwartaal van 2017 in productie te kunnen zetten.
Heeft u nog vragen?
Neem dan contact op met uw accountmanager.