Tijdelijk geen melding adviseur bij directe schadeherstelmelding door klant
Aegon Schade Service haalt tijdelijk het web service systeem Audax uit de lucht. Dit systeem zorgt ervoor dat de adviseur een melding krijgt als de klant een schade rechtstreeks meldt bij een Aegon Schade Service hersteller. Helaas blijkt het systeem een aantal ongewenste neveneffecten te hebben. Daarom hebben wij besloten het systeem tot nader bericht stop te zetten Door het stopzetten van het systeem ontvangt de adviseur tijdelijk niet direct een melding. De adviseur ontvangt in deze gevallen pas een melding als de factuur van de schadehersteller door Aegon is verwerkt.
Let op: meestal meldt de klant schade via zijn adviseur of via Aegon en wordt deze geregistreerd en u als tussenpersoon geïnformeerd.
Waarom doen wij dit?
Door het tijdelijk stopzetten van de web service voorkomen we dubbele registraties in QIS, foutieve aanpassing van de BM en dubbele schademeldingen in het Friss systeem.
Wanneer is dit opgelost?
Momenteel onderzoeken wij hoe wij dit kunnen oplossen. Wij houden u op de hoogte van de voortgang.
Heeft u nog vragen?
In het geval u nog vragen hebt, neemt u dan contact op met uw accountmanager